Dag 24: maandag 16 februari. Greymouth - Franz Jos - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Emily en Henk - WaarBenJij.nu Dag 24: maandag 16 februari. Greymouth - Franz Jos - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Emily en Henk - WaarBenJij.nu

Dag 24: maandag 16 februari. Greymouth - Franz Jos

Door: Emily

Blijf op de hoogte en volg Emily en Henk

16 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Franz Josef

Dag 24: maandag 16 februari. Greymouth - Franz Joseph Glacier.

De zon schijnt, alweer, als we opstaan. We appen even met de familie, Marleen is bij opa geweest. Blijft kwetsbaar!
We sturen foto's van ons ontbijt in de zon, lopen naar het strand om nog meer indruk te maken.
Rond 10.00 uur hebben we genoeg foto's gestuurd, en maken we ons op voor vertrek.
We komen langs plaatsjes aan de westkust met aansprekende namen als Punakaiki, en Hokitika. Het laatste wordt ook wel het leukste stadje van de Westkust genoemd.
We bezoeken er het jade-museum. Jade oftewel greenstone wordt hier gevonden. Er wordt een demonstratie gegeven. Het is een priegelwerkje en het klinkt als de tandarts

• 16 Februari 2015 - 20:49

Herma:

Hallo henk en emily.
    Zie dat jullie erg genieten saampjes.Hier vriest het en overdag schijnt de zon.Verder alles oke in almelo.groetjes en reize.

• 16 Februari 2015 - 23:21

Margriet:

Lieve vrienden/familie!!
    Wat bijzonder om jullie zo te kunnen volgen !
    Volgens mij genieten jullie met volle teugen, en dat moet ook!!!
    Geniet er nog even van!!!
    Heel veel liefs van mij, Margriet