Terug naar Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Emily en Henk - WaarBenJij.nu Terug naar Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Emily en Henk - WaarBenJij.nu

Terug naar Auckland

Door: Emily

Blijf op de hoogte en volg Emily en Henk

01 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

Dag 9: zondag 1 februari. Orawa - Ruakaka
Heerlijk geslapen tot 9.00 uur. Het bed is niet verkeerd!
Jammer dat het een heel klein beetje miezert! Bij meer dan 25 graden!
Als ik uitgedoucht ben, is Henk in gesprek met Apollo. Er wordt van alles geopperd en geprobeerd, maar het helpt niet: de accu is dood! Er zit maar 1 ding op: terug naar Auckland. Omdat we niet op de buurvrouw willen lijken, stappen we na het ontbijt rustig in, en gaan weer met grote, onvrijwillige, omwegen terug. De GPS kent de straat van Apollo niet, dus houden we het vliegveld aan. Moer je wel get goede vliegveld aanhouden!!!
Een bijzonder aardige franse student helpt ons. Conclusie: u krijgt een nieuwe accu. En passant vraag ik nog 1 koffiemok, die krijg ik, en ruil ik het ergste stoeltje. Ook geen probleem.
Om 14.00 uur kunnen we opnieuw van start. En ook nu weer nemen we een alternatieve route.

• 02 Februari 2015 - 09:43

Marleen En Noud:

Wij lezen samen jullie bericht. Al leest noud liever 'piep wil oversteken'. Maar de reisverhalen van opa en oma zijn even belangrijker. Wat lezen we nu? Kapotte accu? Grrr...

• 02 Februari 2015 - 11:30

Sietske:

Lieve Emily en Henk, genie van jullie reisverslagen, hopelijk niet al teveel panne met de niet altijd al te nieuwe automobielen daar. Heb het goed en een mooie tocht verder!

• 02 Februari 2015 - 15:23

Evert En Corien:

Ben nu wel nieuwsgierig geworden naar het instappen van die buurvrouw... Jammer van de dubbele route en voorspoedige reis verder!

• 02 Februari 2015 - 15:48

Joke En Johan:

inderdaad Corien en Evert,
    Ook wij zijn erg benieuwd naar de buurvrouw?????
    Emily of Henk......????
    Vervelend van de accu. Ik hoop dat jullie nu en route zijn en dat kunnen blijven. Veel plezier nog.
    Wij lezen jullie avonturen wel.

• 02 Februari 2015 - 17:19

Marcel En Wilma:

Leuk om jullie verhalen te kunnen blijven volgen!
    Zo maak je heel wat mee in kort tijd! Jaha, hoe zit dat met die buurvrouw.... Jullie maken ons nieuwsgierig. En dat busje, ach, dan ga je straks thuis alle luxe weer extra waarderen toch? Geniet samen!

Tags: Accu kapot