Henk en Emily op reis dag 1 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Emily en Henk - WaarBenJij.nu Henk en Emily op reis dag 1 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Emily en Henk - WaarBenJij.nu

Henk en Emily op reis dag 1

Door: Emily

Blijf op de hoogte en volg Emily en Henk

25 Januari 2015 | Australië, Melbourne

Reisverslag dag 1: Schiphol - Hong Kong
Vroeg uit de veren: om 7.15 uur staat Jos Lansink voor de deur om ons naar de trein te brengen.
Het sneeuwt! De eerste en waarschijnlijke enige keer, dit jaar! Grrrr
Net nu ik had bedacht om mijn nette "open" schoenen aan te doen

• 25 Januari 2015 - 16:07

Marleen:

Tjonge jonge! De heenreis naar Schiphol viel niet mee he!
    Maar gelukkig is halte 1 (hong kong) gehaald!
    Hopelijk kun je nu je open schoenen wel aan

• 25 Januari 2015 - 19:38

Caroline:

Ha wereldreizigers,

Jullie zijn al vertrokken voordat ik het in de gaten had. Ben van plan om jullie te volgen, dan ga ik zo zelf ook een beetje op vakantie en daar ben ik dol op.
    Liefs, Caro

• 25 Januari 2015 - 20:02

Evert En Corien:

Dag lieverds, wat fijn dat jullie een reisverslag gaan bijhouden. We reizen graag een beetje met jullie mee
    Hier net verjaardag gehad met erwtensoep als afsluiting. Ik denk niet dat jullie daar nu zin hebben. Genietze!!!

• 27 Januari 2015 - 13:45

Joke En Johan:

Ha lieve Emily en Henk,
    Wat gezellig om jullie op deze manier te volgen. Zijn we er toch een beetje bij.
    Nou Emily, de sneeuw is al weer weg en een wolkendek bedekt de lucht dus..... wees maar blij dat je naar de zon gaat.
    Morgen gaan we Aleid dag zwaaien op Schiphol en komt ze jullie kant uit, jullie zijn er bijna????
    Wij werkpaarden gaan maar weer aan de slag. Hihi
    Globetrotters, veel plezier en tot het volgende bericht.

XXX Joke

• 27 Januari 2015 - 15:30

Wil Visschers:

Wat spannend was het ,was blij met het berichtje van Emily,
    Veel plezier.

Tags: Hong kong